۱۳۸۸ شهریور ۲۹, یکشنبه

روز قدس تمام شد،فكري به حال نيويورك كنيد

روز ايران سبز(قدس سابق)يك تو دهني ديگر به كودتاچيان و حاميانشان بود.مردم با حضور خود نشان دادند كه از پيگيري مطالباتشان دست نكشيده اند و زندان،شكنجه و تجاوز،خللي در اراده آنها بوجود نياورده.سياست "النصر به الرعب" آقايان ديگر پاسخگو نيست.(في المثل به شعارها توجه كنيد:توپ،تانك،كهريزك ديگر اثر ندارد يا شكنجه،تجاوز ديگر اثر ندارد).حكومت در خيال خام خودش، اين فكر را پرورادنده بود كه، بعد از تقلب در انتخابات با سركوب و ايجاد فضاي وحشت ميتواند مردم را ساكت كند و بعد به تصدي امور بپردازد اما تمام اقدامات حكومت نتيجه عكس داد و باعث اتحاد مردم،انزجارشان از دولت و بي آبرويي و مشروعيت زدائي كامل رژيم در داخل و خارج كشور شد.
اكنون رئيس دولت كودتا قصد دارد كه به صحن سازمان ملل بياييد و به عنوان منتخب مردم ايران در آنجا به سخنراني بپردازد.قصد دارد كه در رسانه هاي آنجا طوري القاء كند كه همه چيز در مملكت گل و بلبل است.قطار دولت حركت خود را ميكند و وي بابت برخوردي كه با مخالفان توسط عوامل خودسر صورت گرفته متاسف است.همه چيز تمام شده.اكنون نوبت مذاكره است.دول غربي بايد با وي كه منتخب ملت است مذاكره كنند.
تنها شما،هموطناني كه در خارج از كشور(علي الخصوص در آمريكا و كانادا)هستيد،ميتوانيد رشته هاي بافته شده توسط اين اهريمن را پنبه كنيد.حضور شما در مقابل سازمان ملل مهمتر از هزاران تظاهرات مانند روز قدس است.شما نبايد بگذاريد اين قاتل به سادگي بيايد آنجا و خون شهدا و عزيزاني كه در مقابل كودتاي ننگينش به خيابان ها آمدند را پايمال كند و بعد برگردد جار بزند كه سفرش يك پيروزي ديگر براي ملت(خودش) بود.حضور پرشور شما عزيزان،در بر دارنده ي كمترين هزينه و بيشترين منفعت است.
حضور چندين ده هزار نفري شما ميتواند تمام دعاوي و خزعبلات اين نامرد را بي اثر كند.به تمام كساني كه ته دلشان براي مذاكره با اين آدمكش قيلي ويلي ميرود،بفهماند كه با كسي مذاكره ميكنند كه حتي از سوي مردم خودش پذيرفته نميشود.خواهش ميكنم كه بي تفاوت نباشيد(كما اينكه تاكنون نبوده ايد و آن را در روز 25 جولاي به اثبات رسانديد).نگوييد ديگران به جاي ما ميروند.هيچكس را به جاي ديگري در قبرش نميگذارند.براي ديني كه نسبت به نداها و سهرابها داريد برويد.به خاطر تسلا دادن به نوباوگاني كه در كهريزك مورد تجاوز قرار گرفتند برويد.
پي نوشت:
خواهش ميكنم لنگه كفش يا تخم مرغ گنديده را هم فراموش نكنيد با خود ببريد.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام لطفا" به این لینک + بدین
http://amiri.rr.nu/permlink/2009/9/21/1765437
منهم به لینک های شما مثبت میدهم
وبلاگ عالی دارین
تشکر

Unknown گفت...

ایهالناس مسلمان کشی‌یکی‌از سرگرمیهای جدید برای کشورها و دولتهای مسلمان و غیره مسلمان شده. جالب اینجاست که دوستان عزیز آقای احمدی خره،چین و شوروی، قبل از شمارش آرای انتخابات به ایشون تبریک گفتند. کشور چین و شوروی یک ساعت بعد از انتخابات به آنترینژاد تبریک گفتند تو نگو اینها با هم یه قرارهایی دارند و آنهم سرگرمی هست که هر ستاشون دوست دارند و آن هم، مسلمان کشی‌. در ارومجی چین و در چچنیا شوروی و در ایران عزیز دولتها همه مشغول مسلمان کشی‌هستند.احمدی‌نژاد ممکن که خایهٔ امریکا و انگلیس را نمیمالد ولی‌ خوب خایهٔ چین و شوروی را ما چ می‌کند. هی‌نماز جمعه داد میزنم مرگ بر یهودی و صهیونیست تو نگو پولدارترین ادمهایی که شوروی را اداره میکنند یهودی هستند. هر هفته میرم نماز جمعه داد میزنم مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس تو نگو مسلمان کشهای اصلی‌، چین، شوروی و همین رئیس جمهور قلابی خودمون آقای احمقی خره جنایتکار هستند.
«ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»