۱۳۸۷ مهر ۱, دوشنبه

اظهارات جالب ناطق نوری

جدیداً آقای ناطق نوری به مناسبت لیالی قدر در حرم آقای خمینی،با اظهارات تندی به مسئولین دولت حمله کرده اند. و آنها را به تضعیف باورهای مردمی نسبت به امام دوازدهم شیعیان متهم نمود:
(( گاهي هم ‏گفته مي‌شود امام زمان دستور داده است. در اينكه اين كشور، كشور امام زمان ، كشور شيعه و جمهوري اسلامي است ‏و قوانين آن بر مبناي اسلام است، شكي نيست؛ ولي به اين معنا نيست كه هر كاري كه مي‌كنيم پس مال اوست؛ چرا از ‏امام زمان خرج مي‌كنيم؟ ما حتي مي‌گوييم از اسم مقام معظم رهبري هم نبايد خرج كنيم كه مبادا نام او را تخريب كنيم، ‏ولي عده‌اي درباره‌ي امام زمان كه از او بالاتر است، چنين كاري مي‌كنند‎.‎‏ وقتي كارهاي ما به اسم امام زمان تمام شود ‏مردم مي‌گويند لابد وقتي آقا هم بيايد همين‌طور مديريت مي‌كند))
این دقیقاً منطقیه ی که طرفداران جدائی دین از حکومت بکار میبرند.چرا که آنها اعتقاد دارند هر ضعف، نقصان، و فسادی که در حکومتی که تحت لوای دین تشکیل شده اتفاق بیفته نهایتاً منجر به تضعیف بنیان دین میشود.آقای ناطق نوری من میگم که اسلام از امام زمان هم بالاتره. پس سیاه کاریهای خودتون رو با پوشش یک حکومت اسلامی انقلابی پنهان نکنید.
پی نوشت:
دوستی میگفت که جمهوری اسلامی علی رغم هر مصیبتی که آورد این حسن را داشت که مردم ما تجربه ائی که مردم اروپا بعد از قرنها حکومت دینی بدست آوردند را ظرف سه دهه بدست آورد و آن چیزی نیست جز جدائی نهاد دین از نهاد حکومت.
پی نوشت 2:
بنظر من ایران تنها کشوری در خاورمیانه است که اگر واقعاً انتخابات آزادی در آن با شرکت همه گروه ها انجام بشود.اسلام گرایان شانس اندکی برای پیروزی در آن انتخابات را دارند.
متن کامل اظهارات آقای ناطق نوری را میتوانید در اینجا مشاهده کنید:
http://www.roozonline.com/archives/2008/09/post_9252.php