۱۳۸۷ شهریور ۲۸, پنجشنبه

مقدمه ای برای شروع

لیبرال هستم و به این موضوع افتخار میکنم.شاید خیلی از ما هنوزم هم بر اثر مغلطه هائی که در کتب درسیمون خونده بودیم کلمه ی لیبراسیم و مترادف واژگانی چون استعمارگر،پیروی آمریکای جهانخوار، و لیبرالها را انسانهائی بیگانه زده و وطن فروش بدونیم.اما واقعیت قضیه اینه که لیبرال بودن یعنی پیروی آزادی و آزاد اندیشی در تمام ابعاد فکری شخص(سیاسی،اجتماعی،اقتصادی و ....).
یک لیبرالیست وارسته از هر دیدگاه و ایدئولوژی است که خواهان طبقه بندی انسانها بر اساس مکتبشه.
برای من فرقی نداره که همدم و هم صحبت من مسلمانه یا کافره،سیاه یا سفیده،زنه یا مرده، سوسیالیسته یا طرفدار اقتصاد بازار آزاده.
تنها ملاک من برای خوب یا بد بودن اشخاص در اینه که اونها به هم نوعان خود،حق انتخاب آزادانه ی شیوه زندگیشان را میدهند یا خیر.
تمام سعی من این است که روزی مردم کشور من به این باور برسند که تن آدمی شریف است به جان آدمیت.و به همین خاطره که این صفحات را سیاه میکنم تا بلکه با تبادل افکارم با دیگر دوستان به این سمت و سو حرکت کنیم.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

omidvaram dar karet movafagh bashi